Jest to moja ulubiona część. A zaraz po niej Tokio Drift
Moje ulubione to pierwsza i czwarta.
Dobry wybór. Też są spoko.
Ten sam reżyser. Prolog Tokyo drift i ten pościg z viperem to miazga