PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=881}

Misja na Marsa

Mission to Mars
6,2 25 582
oceny
6,2 10 1 25582
4,5 6
ocen krytyków
Misja na Marsa
powrót do forum filmu Misja na Marsa

Wielcy krytycy kina się znależli, siedzą w fotelu wp.....ją chipsy popijąc hop colą i popiardując pod siebie. Film bardzo dobry ! moze jest pare banałów ale chodzi tu o klimat i badzo interesującą tematyke i piękny obraz sensu istnienia rodzaju ludzkiego. w życiu nie widzieliście kamery filmowej a komentujecie, krytykujecie kazdy bardzo dobry film jako "gniot", 1/10" i tym podobne. Zastanówcie sie ludzie! Jeżeli nie macie za grosz poszanowania i inteligencji to nie piszcie na forum! darujcie sobie swoj debilizm. koniec tematu......

ocenił(a) film na 5
szwaba2008

Otóż moim zdaniem... film oglądałem dziś. W TV. Bodajże na AleKino. Po tylu latach i tylu filmach sf i nie tylko ten nie wywarł większego wrażenia. Mimo tego, że jestem fanem muzyki elektronicznej (Jarre, Vangelis, ale i ATB czy dokonania Hansa Zimmera, a i Coldplay mam w zbiorach) to muzyka tu była słabym elementem. Może to kwestia lat... W każdym razie dla mnie tu było dużo banałów.
Poszanowanie i inteligencję trzeba też mieć w stosunku do innych. Każdy jest inny, nie ma dwóch tych samych ludzi. Każdemu podoba się coś innego. Jeśli tego nie pojmujesz to sam wykazujesz się skrajnym debilizmem. Ewentualnie zapisz się do komunistów - to oni chcieli wszystkim po równo, wszystkich traktując tak samo. Jak klony.

conrad_owl

Współczuję ludziom, którzy nie czerpią radości z oglądania dobrego filmu sci-fi, tylko doszukują się bzdetów. Leciałeś na Marsa, albo odbyłeś jakieś podróże międzygwiezdne? To o czym psioczysz? Skąd wiesz "geniuszu" jakby to wyglądało, skoro nadal jesteśmy w ciemnej dupie? No chyba, że już wiesz jak tworzyć tunele czasoprzestrzenne, albo w jaki sposób wysłać załogę na chociażby tego Marsa. Czyli jednak NASA dużo traci, nie zwracając uwagi na takich "geniuszy" jak ty.

conrad_owl