Vincent Gallo tworzy kontrowersyjny obraz według swego scenariusza, w którym jednocześnie występuje w głównej roli. Obraz opowiada o losach Buda Clay`a, który jest kierowcą rajdowym. Bud wciąż myśli o swej życiowej miłości, jaką jest Daisy. Jednak nie są razem. Mężczyzna próbuje zagłuszyć marzenia i wspomnienia o niej wrażeniami z innymi kobietami, ale zrezygnowany dochodzi do wniosku, że Daisy niczym nie zastąpi.
niestety... jedyne dwa jasne punkty w tym filmie to muzyka i lód.
Dosłownie cała reszta leży i kwiczy. Szkoda.
Jak wszyscy, ktorzy ogladali ten film (ok, żeby nie było- -prawie wszyscy) ogladałam go ze względu na jego kontrowersyjność. Po obejrzeniu stwierdziłam- ten film nie jest kontrowersyjny, a pretensjonalny. Cały film jest praktycznie o niczym, facet jeżdzi, zatrzymuje się, śpi, je i dalej jedzie. I tak w kółko. Jedyne...
więcejZastanawia mnie dlaczego w filmie tak oszczędnym w środki wyrazu w pewnym momencie pojawia się scena tak drastyczna i nieuzasadniona. W wielu filmach przecież i to bardziej ekspresyjnych niż ten, sceny seksu były pokazywane w jakiś dyskretny sposób, sugerowały tylko, że dochodzi do zbliżenia. A to co widzimy tutaj to...
więcejtroche dziwna, tak jakby reżyser chciał pokazać to pokazać ale jednak nie chciał, najpierw zblizenie jak w pornosach a potem oddalenie znaczne kamery tak,ze widzimy tylko tył akcji.
Ogólnie to propsuje sam pomysł połączenia filmu fabularnego ze scenami pornograficznymi co prawda takimi od niechcenia no ale...
ciężko oceniać ten film. w wielu momentach sprawia wręcz wrażenie, jakby Gallo za wszelką cenę chciał udowodnić, że można nakręcić pełnometrażową fabułę nie obywając się bez pomocy scenariusza. bohater jeździ, włóczy się bez celu, spotyka na swej drodze kobiety, i tak na okrągło. z drugiej strony wyczuwa się tu pewien,...
więcej